Download Bir Uyuyup Uyanalım Books Online

Download Bir Uyuyup Uyanalım  Books Online
Bir Uyuyup Uyanalım Paperback | Pages: 496 pages
Rating: 4.24 | 89 Users | 8 Reviews

Define Books Conducive To Bir Uyuyup Uyanalım

Original Title: Bir Uyuyup Uyanalım ISBN13 9789751037596
Edition Language: Turkish

Narration During Books Bir Uyuyup Uyanalım

Zaman zaman haberlere konu olan anket çalışmaları vardır hani, “Aşağıdakilerden hangisinin komşunuz olmasını istemezsiniz?” diye sorulan… O anketlerde en çok işaretlenen şıkların hepsini düşünün şimdi. Kimden nefret ediliyorsa onları düşünün. Nefret suçlarının kurbanlarını düşünün. Önyargıyla yaklaşılanları düşünün. Ötekileştirilenleri düşünün. Dışlananları, kovulanları, ayrımcılığa ve haksızlığa uğrayanları düşünün. Haklıyken haksız konuma düşürülenleri, kapının önüne konulmak istenenleri düşünün…



Yeterince düşündüyseniz okumaya başlayabilirsiniz. Uykunuz geldiği anda, hiç çekinmeyin, kitabı bir kenara koyup gözlerinizi yumun. Bir uyuyup uyanalım, her şey daha güzel olacak, biliyorum…

-İrfan Değirmenci / Eski bir televizyoncu ;)-

Identify Regarding Books Bir Uyuyup Uyanalım

Title:Bir Uyuyup Uyanalım
Author:İrfan Değirmenci
Book Format:Paperback
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 496 pages
Published:February 2017 by İnkılap Kitabevi
Categories:Fiction

Rating Regarding Books Bir Uyuyup Uyanalım
Ratings: 4.24 From 89 Users | 8 Reviews

Judgment Regarding Books Bir Uyuyup Uyanalım
Kitabı sabah bitirdim ama çarşıda olduğum için yorum yazamamıştım. Öyle bir kitap düşünün bir apartmanda yaşayan komşuluğu unutanlara inat gerçekten komşu olan muhteşem insanların olduğu bir kitap❤"Beni ya kahraman yapacaklar zorla ya da vatan haini. Oysa ben sadece kırmızı bisikletimi sürüp şarkılar söylemek istiyorum." dedi Derya.

Birlik beraberliğe duyulan hasreti iyice gün yüzüne çıkaran, hepimizin zaman zaman yaşadığı problemleri, yaşam mücadelesini, dost elini gösteren gerçekten sıcacık bir kitap. Mücadeleyse hep birlikte, kaybetmekse hep birlikte, acı, keder, sevinç hep birlikte!İnkılap yayınlarından ön siparişle aldığım gerçekten merak ettiğim bir kitaptı. Baskıya girme zamanlaması itibariyle sadece politika üzerine bir kitap olduğu düşünülse de daha fazlası var içinde, emin olun. Bir takım önyargılar sebebiyle

Cok akici bir kitap, istanbulda bir apartmanda yasayan kisilerin basindan gecen olaylar birbiriyle baglantili bir sekilde anlatiliyor. Olaylarin icinde turkiyede yasanan kadin cinayetlerine, travesti cinayetlerine, haberlerde okudugumuz gercek olaylara refer ediliyor. Gezi olaylarindan tutun da, 80 darbesine vs bir cok turkiye gercegi roman kahraminlarinin basindan gectigi sekliyle anlatiliyor



"Beni ya kahraman yapacaklar zorla ya da vatan haini. Oysa ben sadece kırmızı bisikletimi sürüp şarkılar söylemek istiyorum." dedi Derya.

Valla güzel kitaptı ama hep mi kötü olaylar bu insanların başına gelir biraz da iyi olsaydı hele sonu biraz daha belirgin olsaydı çok daha sevinirdim ama İrfan Değirmenci gerçekten ülke gerçeklerini güzel bir şekilde kaleme almış,bazı yerleri abartı bulsam da çoğu ülkemizin acı gerçeği aslında.

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.