Download Books In naam van mijn vader Online

Define Books During In naam van mijn vader

Original Title: In naam van mijn vader
ISBN: 9049951546 (ISBN13: 9789049951542)
Edition Language: Dutch
Download Books In naam van mijn vader  Online
In naam van mijn vader Audiobook | Pages: 255 pages
Rating: 2.82 | 22 Users | 3 Reviews

Specify About Books In naam van mijn vader

Title:In naam van mijn vader
Author:Aefke ten Hagen
Book Format:Audiobook
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 255 pages
Published:September 2010 by Mistral
Categories:Roman

Rendition To Books In naam van mijn vader

n deze goed geschreven roman van Aefke ten Hagen leer ik de hoofdpersoon Maria goed kennen en leef ik met haar mee. Door een gruwelijke gebeurtenis vlucht Maria van het platteland naar de hoofdstad. Door de flashbacks naar Maria's jeugd kom ik te weten dat die ook niet over rozen ging.
Helaas neemt Maria in Amsterdam niet de rust die ze zo nodig heeft
maar neemt ze zelfs haar medicijnen tegen haar manische depressiviteit niet meer in. Dat de grens tussen werkelijkheid en waan dan maar heel dun is, weet Aefke zeer overtuigend te beschrijven

Rating About Books In naam van mijn vader
Ratings: 2.82 From 22 Users | 3 Reviews

Crit About Books In naam van mijn vader
Boeiend verhaal over een vrouw met een bipolaire stoornis.

het boek gaat over Maria die heel erg gelovig is opgevoed door haar ouders. hij vriendje heet erik en als erik met het helpen van haar vader in de mestcilo valt. en sterft door de gassen van de mest. besluit maria naar Amsterdam te geen om daar zogenaamd bij te komen van wat er gebeurd is. daar kom je langzaam achter haar verleden en word ze gek in haar hoofd. ze denkt dat ze zwanger is van Erik terwel dat helemaal niet waar is. ik vind het boek spannend maar soms wel een beetje raar. het isBoeiend verhaal over een vrouw met een bipolaire stoornis.



n deze goed geschreven roman van Aefke ten Hagen leer ik de hoofdpersoon Maria goed kennen en leef ik met haar mee. Door een gruwelijke gebeurtenis vlucht Maria van het platteland naar de hoofdstad. Door de flashbacks naar Maria's jeugd kom ik te weten dat die ook niet over rozen ging.Helaas neemt Maria in Amsterdam niet de rust die ze zo nodig heeft maar neemt ze zelfs haar medicijnen tegen haar manische depressiviteit niet meer in. Dat de grens tussen werkelijkheid en waan dan maar heel dun

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.